Thursday, January 13, 2011

ADE APE DEKAT KAMPUNG......

HUHH!!!



lame jgk tak menjengah d blog aku yek...hurm...2 minggu ni asyik balik kampung je aku...xmenyempat nk update blog ni...mcm2 brang tertinggal plak...gi tempah baju la itu la ini la...pompuan bese la kan...mcm2 brg di perlukan...erm actually aku pon pelik jgk la kan kenapa aku jd rajin nk balik...1st maybe sbb besfren aku balik la so aku dapatla merewang dgn dia...2nd sebab makayah ade d kampung tu ...selagi boley bermanje dgn makyah ni gunakanla sebaik mungkin kan...hehehe...mybe ade 3rd reason kot kenapa aku rajin nk balik kampung...erm...ade seseorang yang telah mengetuk sket pintu ati ni...so aku terjadi rajin untuk pulang kekampung...hurmmm...boley gune ke alasan yg ketiga tu??bg aku ley la...hihihi...ofcos la aku rase diketuk cket tp xla byk sgt kot sbb aku pon tataw sape jodoh aku..segalanya d tgn tuhan...mak aku pon berkenan jgk tp aku kureng cket...hurm...ade la beberapa hal yg aku kureng...setakat ni main jeling2 mata jela lg...aku pon tataw wats next...hope yg terbaik dr tuhan untuk hati dan perasaan nii..jgn ade hasutan syaitan yg meng alpa kan aku dalam memiliki cinta pinjaman dr Yang Maha Punya cinta ini dah la...sume org inginkan yg terbaik dalam idop rite?so aku pon same...harapan aku, andai ade tautan hati ini, permudahkan olah Yang Esa....

No comments:

Post a Comment