Saturday, January 1, 2011

HEPPY NEW YEAR!!!!!



baru dikesempatan ini kali kedua aku mengarang didalam blog tersayang....almaklum la bercuti kan...
selamat thun baru untuk semua yer...aku aser sume org menginjak ke thun 2011 kan...so mmg sume org la aku patut dedicate ucapan ni...without further delay, aku pon same mcm manusia2 normal d luar sana menanam azam setiap thun baru kan...ade jgk yg carry forward azam tu ke thun depan sbb ade bad debt terhadap azam tersebut dalam akaun terdahulu....huhuu....aku xdala byk sgt azam untuk 2011 ni tp aku harap dapat langsaikan la dalam tahun 2011 ni..kalu tersettle cepat lg baguih kan...dan mmg aku ase tahun 2011 ni aku mmg akan dapat byk jemputan wedding member2 aku yg sememangnya jemputan2 tersebut akan meremangkan bulu roma aku bile pulang ke kampung halaman. jemputan2 tu jugak la yang akan menambah tahap trawma aku untuk 'berseorangan' lagi...aduyai...buat memember yg bakal menjadi raja 2 3 hari, semoga aman bahagia hingga hujung nyawa yer...buat diri aku ....no comment...owh, terlebey suda...bercerita tentang azam tahun 2011 merangkap tahun 1432 hijrah ni, aku ade la beberapa azam yg mmg aku nk jdkan 2011 ni 'penyetat' kepada segala amalan mahmudah yg menjadi benteng dan tanggungan aku di padang masyar nanti...insyaallah...

1- amalkan solat dhuha
2- amalkan puase isnin khamis
3- diam itu lebih baik
4- mencapai berat badan ideal
5- mendapat kerjaya yang bagus
6- berkahwin 11.11.11(azam yg ni aku ltk last skali sbb aku xsure kay...)

No comments:

Post a Comment