Monday, January 3, 2011

HEPPY BEZDAY ILA!!!

actually yesterday is my 25th bezday....
3rd January 2011...





macam besela masuk je tahun baru selalu cukup umur la kan...
adoyai...
gembira ade takut ade risau ade...mcm2 la perasaan yang datang biler bezday untuk dis year...huhuhu...xtawla nk cakap camana kan tapi aku bersyukur masih lagi dapat menghirup udara segar n kdg2 udara xsegar dengan free2 je tuhan bagi...aku pun banyak bermuhasabah untuk menjadi insan kerdil yang lebih baek daripada tahun2 lepas..mungkin orang kate "age juz a number"...aku setuju jgk tp bg aku "age is everything". seringkali minda terketuk untuk menjana kesedaran tinggi terhadap peningkatan dalam hidup ni...umur semakin bertambah tetapi adakah amalan yg menjadi bekalan akhirat aku bertambah juga???hurrmmm....sendiri mau ingat la kan...by the way, aku mengharapkan keindahan di umur yang semakin meningkat ni...semoga aku dapat menamatkan pengajian, mendapat kerjaya hebat, dapat meringankan beban parents aku, dapat bantu adik2 aku...dapat membahagiakan hati aku, dapat menjadi ila yang lebih baik daripada tahun lepas2... dan aku pun berharap jugak ade insan sejati yang dapat meletakkan aku bertakhta dalam hati dia...aku pun xtaw la sape insan tu...tapi insyaallah la kan...aku taw mungkin aku ni xberkelayakan cukup untuk bertakhta dalam hati dia tapi aku senantiasa berdoa untuk kebaikan aku n smua...hehe...terjiwangz lebey lak aku ni...semoga ulangtahun ke 25 aku ni dipenuhi barakah dan kerahmatan serta rezeki yang melimpah ruah untuk hidup aku dan seluruhnya...

HEPPY BEZDAY ILA!!!

No comments:

Post a Comment